tisdag 3 mars 2009

Spotify

En dag kom Fredrik hem och var sååå glad för han hade fått en Spotifyinbjudan - alltså hade han nu musiktjänsten Spotify på sin dator.

- Är det något du vill lyssna på? Säg bara till, jag har allt! (sa en alltför glad Fredrik)
- Kul för dig ju, hmmmmbf! (sa en inte lika glad Susanna)

Jag har väntat och väntat på att få en Spotifyinbjudan och fick faktiskt en inbjudan - men det visade sig vara bilreklam via Spotify och en tävling där man kanske, möjligtvis, antagligen inte vann ett Spotify Premiumkonto...och inte vann jag inte, nej.

Så i går lyckades Fredrik se att Expressen delade ut 5000 Spotify gratiskonton och Hej Hopp, nu kan även jag lyssna på vilken musik jag vill på datorn!

Vet inte om det är för sent men om du också vill ha gratis Spotify (reklam då och då men helt ok - annars finns Spotify Premium - utan reklam men då kostar det och du behöver ingen inbjudan) så kolla in expressens nöjessidor på nätet - artikeln om U2.

2 kommentarer:

Lilla Eken sa...

Tack, tack! :-)

Oj vad jag känner mig bakom - har inte koll på vad spotify är för något. Har hört ordet men.. nej, måste nog slå upp det någonstans. :-(

Pssssss... jag GILLAR nya Bruceplattan! Vad tycker Fredrik?

Fredrik sa...

Jo, självklart gillar även jag nya Bruce-plattan:-). Inte hans bästa skiva kanske med hälften av låtarna är riktiga höjdare och det tycker jag är fantastiskt efter en så lång karriär. Ha en fortsatt härlig helg!
Fredrik

Blog Widget by LinkWithin