onsdag 26 augusti 2009

Gott Gottinamnnam

Gott Gottinamnnam är temat på veckans Ordlös Onsdag

29 kommentarer:

Ninni sa...

Den skulle smaka bra nu här hos mig till kaffet! Snyggt presenterad också!

magnus sa...

En sån smaskens tårta alltså..läcker.

Ha en bra dag.

Anette sa...

Tänk att en tårta kan blir så vacker! /Anette

Husbilen Credo sa...

Filesmaskens till sista slicken gottigt med tårta och så fin den är. Bakat själv.
Ha en bra dag!

Bildgatan sa...

Den såg läskande ut som efterrätt till min huvudrätt.
Jag ser att jag får mycket efterrätter i dag.

Både läskande och vacker så ska det vara.

/Bildgatan

Anonym sa...

En läcker tårta i läcker form. Snyggt fotat.

Elin sa...

Ser god ut :)

Anonym sa...

Men hur gott såg inte det där ut :)Snygg bild!

Birgitta sa...

Oj, oj så gott det där ser ut! Vilken snygg bild också!

Maria Berg sa...

Vilken Tur att jag åkte med bussen och blir så här omkramad av din tårta som trädet nedan blir, MB

Anonym sa...

Oj, vilken smarrig tårta, den hade inte suttit fel.

foto CHIP sa...

Riktigt riktigt RIKTIGT läckert! Ur alla perspektiv :)

Elin sa...

Tack så mycket :)

Molle [FotoBloggJohansson] sa...

Inget man förväntar sig i Sthlm ;)

Anonym sa...

Tack snälla du för din fina kommentar hos mej, sånt värmer att få höra. Ha en fin dag.
/Helena

Resa med Herbert sa...

Hej!

Mmmmmm, tårta så gott.

Må gott, önskar Irene

FotoJohansson sa...

Om det kunde sluta regna skulle jag vara mer upptagen :P

Tårtan såg inte så dum ut! :)

FotoJohansson sa...

Jo, jag funderar på det. Jag måste ut och fota idag iaf! Den saken är klar.

Siames va?

FotoJohansson sa...

Älskar siameser! <3 helt underbart vackra!
Får ta mig in och kika lite! :)

Jag har snott pojkvännens d40 nu i en och en halv till två veckor. Innan det hade jag bara en sketen liten canon powershot a560. Men lekte rätt duktigt med dom bilderna jag tog med den i photoshop. Så dom blev rätt bra tillslut ändå.
Tack så mycket. =)

Ha en bra dag du med :)

Pialotta sa...

Din gottinammnammbild ser verkligen kaloririk ut och så god.. tror jag tar en bit till mitt 14.00 kaffe:-))
Riktigt läckert foto:-)

Mia S sa...

Oj Oj !!
Den där gottisen var ju... mmmmmm !

Ha det gott ;)
/Marie S

Ingrid sa...

Den såg smarrig ut och så snyggt arrangerad bild.

Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på onsdagen!/Ingrid

christina sa...

Vilken läcker tårta och dessutom en supersnygg bild!!

/christina

Kerstin sa...

Åh så gott det ser ut. Det är en himla tur att man inte går upp i vikt av att titta på bilder, för idag är det mycket godsaker. ;)
Ha en fin dag.

Karin Wijk sa...

Underbart läcker tårta du bjuder på! Snyggt uppdelad också ;-) / Karin

Nettan sa...

OJ!! Vilken vacker tårta!
Och god ser den ut att vara.

Ha det så gott // Nettan

Anonym sa...

Den smaskiga tårtan skulle sitta fint nu :-).

strömma

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, det där såg inte dumt ut... Inte alls! :o)

Princexswe sa...

Åååå, va smaskigt med frukttårta. Min gula är nog mandeltårta, tror jag. Det är syrran som bakat.

Blog Widget by LinkWithin